Dostawa i płatności

Formy dostawy

WEDD zapewnia swoim klientom następujące formy dostawy
• Kurier UPS
• Poczta Polska ( dostępna dla zamowień do 100 zł)
• Paczkomaty InPost

Koszt dostawy

Zamówienia od 250 zł wysyłane są bezpłatnie.

Do zamówień poniżej 250 zł doliczany jest koszt dostawy:
• Kurier UPS
– przedpłata – 18.10 zł
– pobranie – 22.41 zł
• Poczta Polska – 6,80 zł
• Paczkomaty InPost – 8,60 zł

Warunki dostawy

Staramy się by Klienci WEDD mogli jak najszybciej cieszyć się naszymi produktami. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktów oraz formy odbioru. Ze względów bezpieczeństwa przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do czwartku (produkty zamówione w czwartek dostarczane są w piątek, nie ma możliwości wykonania wysyłki w piątek).

Przesyłki są ubezpieczone, co oznacza to, że Klient NIE martwi się, że straci pieniądze. Czujemy się odpowiedzialni za dostawę towaru do Klienta, zatem my prowadzimy postępowanie reklamacyjne u każdego z dostępnych przewoźników. Jeśli jednak zdarzy się, że przesyłka nie dotrze do adresata traktujemy ją za zaginioną po 10 dniach od daty wysłania.

Gwarantujemy dostawę 24h w dni robocze, jeśli Klient spełni następujące warunki:
• zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00
• dokonana zostanie szybka płatność Transfer24 lub wybrana zostanie opcja wysyłki za pobraniem (opcja za pobraniem NIE dostępna przy paczkomatach InPost ani Poczcie Polskiej)

Wysyłki kurierskie

Wysylki realizowane są za pośrednictwem kuriera UPS.
Warunki przewozu dostęne są TU

Reklamacje dostawy oraz Uszkodzenie/zagubienie przesyłki

Wszelkie roszczenia i reklamacje dotyczące dostawy muszą zostać zgłoszone mailowo w możliwie jak najkrótszym terminie, jednakże nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania w przypadku uszkodzenia (w tym częściowej utraty przesyłki), a w przypadku opóźnienia lub utraty w terminie 10 dni od dnia, kiedy towary, bądź zostały oddane do dyspozycji osoby upoważnionej do otrzymania przesyłki, bądź powinny zostać oddane do dyspozycji takiej osoby.

Uszkodzenie jawne, widoczne przy odbiorze przesyłki, należy odnotować przy podpisaniu odbioru przesyłki; nie należy przyjmować przesyłki bez zastrzeżeń; kurier na miejscu powinien spisać protokół szkody (jeśli nie spisał należy niezwłocznie zgłosić to do nas).
Uszkodzenie niejawne, niewidoczne przy odbiorze przesyłki, należy zgłosić WEDD, w celu spisania protokołu szkody, w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty odebrania przesyłki, na adres info@wedd.com.pl. W mailu należy wpisać numer listu przewozowego, opisać uszkodzenia oraz załączyć zdjęcia uszkodzonego wyrobu. Do czasu przyjazdu kuriera odbiorca powinien pozostawić przesyłkę wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera. Protokół szkody spisywany jest u odbiorcy, towar pozostaje u klienta. po spisaniu protokołu przesyłka automatycznie zostaje zwrócona do nadawcy.
Przewoźnik ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji

Poczta Polska
WEDD umożliwia klientom wybór przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej produktów do wartości 100 zł.
Przesyłka wysłana jest opcją polecony priorytet. Dostawa i reklamacje odbywają się zgodnie z warunkami przewoźnika.
Przesyłki dostarczane są następnego dnia od zamówienia jeśli zamówienie i jego opłata zostaną zrealizowane do godziny 12.00.